REDUCERI PROMOTII OFERTE VEZI PRODUSE NOI

Statusuri de Fericire

Statusuri de Fericire Statusuri de Fericire Statusuri de Fericire

- Fericirea este facuta din iluzii, speranta, increderea in oameni si in tine insuti, iar apoi din prietenie.

- Fericirea adevarata dureaza intotdeauna doar o clipa.

- Fericirea este o placere pe moment, o amintire de neuitat

- Fericirea apartine celor care stiu sa o faca sa astepte.

- Deplina fericire consta in a face pe altii fericiti.

- Fiintele umane cele mai fericite nu poseda mare lucru, ele sunt.

- Secretul fericirii nu este sa faci ceea ce iti place, ci sa-ti placa ceea ce trebuie sa faci.

- Cand altii te cred fericit si tu crezi ca nu esti, ia-te dupa ei .

- Fericirea e ceva ce nu se atinge niciodata... dar pentru cautarea ei merita sa alergi toata viata.

- Alergam dupa fericire pana departe, fie pe mare, fie pe uscat, dar fericirea e aici, aproape :)

Ai grijăă d ea pentru că ea e doar odatăă :> si n`o s`o mai vezi NICIodatăă NICIodatăă ;;)

Ea nu e genuu` ăăla! Ea e genuu` ăălalalt! 8->

Faci pe indiferentuu` ă? :> Un sfat preten`esc ;;) nu întinde coarda;)) N`o să tsină ;) Mă crezi?:>

Viata e un joc pervers =p~ în care totsi joacăă` doar pe interes :-j 8-> =p~

♥ Îmi scade pulsuu` :-s îmi lipseshte adrenalinaa` 8-> nu`s drogatăă da` trăiesc pe altăă` lumee` 8-> :x

♥ Asta`s eu :x Mereu in căutaree` de cevaa` nouu` 8-> ♥

Acum stai ca prostuu` şi te gândeşti la noi, la ce`ai pierdut --> la mine ;) Ei bine! Spre deosebire de tine eu`s k smiley :) Oficial imi merge bine!:x :)

When life is hard You can do just one thing Right`Click and new slide ;)

Ai pierdut`o fraiere :-q Chiar te iubea :| şi mereu vei căuta la o alta` ce adorai la ea cândva 8-> !


Paharele sus! :> şampania sa curgă =p~ RESPECT pentru fetele care i`au facut pe fraieri sa planga ! :x

Urâm tot ce e admis :-q IUBIM [:x] tot ce e interzis =p~ .

Viaţa merge înainte cu sau fără prea multe cuvintee. Eu nu regret nimic :> ţine minte ;) !

M`ai părăsit` da` gându` iţi e tot la mine 8-> !

Şti cum e :> în viaţă nimic nu e perfect [-x Chiar şi o iubire a 2 copii are măcar un defect :|

Vi pleci mi`e tot una :-j Va fi altu` in locu thâău :> întotdeauna :x

Ştiu că a trecut :-j Nu va mai fi ca la`nceput [-x Nu credeam :-? Că`mi va fi greu :-s Am fost noi :x Acum sunt euu` :)

Nu am nevoiee de tinee` [-x Da` am nevoiee de noii` :x 8->

Nu are rost să plâng că s`a terminat 8-| Mă bucur că măcar sa`ntâmplat ! :x

Aş vrea sa primesc tot ce merit 8-> Merit multe ;) Aş vrea pe cineva lângă mine să mă`asculte ;;) Nu să se prefacă /:) Mai bine-ar fi să tacăă ;))

Sunt fată cuminte :o3 şhi te fac doar din cuvinte 8-> !

Nu are rost să mergi la o blondăă sau roşcatăă :-j Le poţi face faţă 8-> Haide la mine:x şti că doar şatena ţine la tinee :o3 !

Mulţi spun "te iubesc" cu alt nume in gând :|


~ Nu eşti primul` care pleacă Da` eşti primul` sincer care aş vrea ca într`o zi să se întoarcă ● Te iubesc ● ~ :x

Sentimentele nu s`au pierdut [-x Da` s`a pierdut din magia ce`am avut

- De dorul thău nu plâng [-x Da` imi e dor :o3 Lacrimi in suflet strâng :(( -

Buăă tu chiar eşti prost sau te prefaci? Piticaa asta te iubeşte fraiere ! :(


Sunt departe de tine şi`mi este forte greu ! :-< Te rog să nu mă uiţi că eu te voi iubi mereu ! :x Cândva atât de dependentă de persoana ta Acum atât de indifferentă :-j Vreau sa scap de ea ! Poate vei pleca Sigur am nevoie de altcineva ! 8->

Poate crezi că timpul va trece cu tine… în fiecare zi îţi vei aminti de mine ! :x

Crezi că şti ceva !? Ai păreri :-j Noi suntem Generaţi cu Super`Puteri ! :x
Crezi că şti ceva!? Ai sfaturi :-j Atunci află că ne induci numai rahat`uri ;)


♫ Ştii că toţi fumăm, LaLaLaLaLaLaLa De dimineaţă până seara!
Fumăm.LaLaLaLaLaLaLa ♫

Hai să uităm de toate Hai să uităm tot ce`a fost Hai să uităm Nu mai are nici`un rost ! :-j

Am avut speranţe , idei şi dezamăgiri Şi din toate astea au rămas doar amintiri ! :-< Totu`I scruum văd acum Nu mai e ok Nu mai e ok Nu mai ştiu ce vreeeii :S Poate chiar şti ce zic :x Sau poate`o iei in glumă ! :-j | The love I have for you, All the words I've said are true, I can't live without you I'm not me without you! | ~ :x:X ♥Viata mea nu se contureaza doar in preajma ta ;) Dragostea mea nu e doar pentru persoana ta [-x Arat dreagoste primesc dragoste :x Arat respect primesc respect ;;] Si asa mai departe…:-j Am fumat un kil de iarbă şi-am vorbit cu Moş Crăciun :> =))

Here we go in uno, dos, tres :> Here we go I like this ;x

Câteodată mă întreb :> Cum ar fi dacă aş dipărea 8-> Câţi ar fi bucuroşi :-? Şi câţi ar plânge în urma mea :-s

Dar te rog nu uita :o3 D` copilaa aia :> Care te iubea :x Mai mult decât pe oricine altcineva :-< … ● E o poveste fără nume şi fără autor ! :x ♥ Uită de tot, uită de tot , Uită de lume de sentimente, de suflete pereche De şoapte la ureche Fii rece ! Nu lăsa pe el să te`ntunece :x ♥ Priveşte`mă in oki spune`mi ce vezi Defapt ce poţi să vezi prin nişte ochi verzi Mă vezi pe mine Am păşit spre altă lume :x Vezi un copil:x Vezi copilul din mine :x ♥ Nu e nevoie de cuvinte Ca să vezi ce simt eu ! :-" ● Hai să facem schimb de replici vei vedea ce simt eu ! :>