Statusuri Frumoase Online

Toti avem o pereche de aripi, dar numai cine viseaza invata a zbura…A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.Dati-mi un vis de trait ca realitatea ma omoara….Vorba multa……..saracia omului…-Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?

Statusuri de Iubire

Statusuri de Iubire  Statusuri de Iubire  Statusuri de Iubire

-Numai tu mi-ai dat luna peste cap !

-Te iubesc si n-am ce face , ca de tine mult imi place !

-Daca tu esti langa mine... mie imi va fi mai bine

-Daca tu pleci eu nu voi mai iubii ...

-Cine e ? Tu da, tu esti iubirea mea cea mare..

-Te iubest :X

-Aseara te-am suparat cand la alta m-am uitat... Iarta-ma ca eram beat, dar iti promit ca nu mai fac !

-Esti mai frumoasa ca mierea, iubirea mea ..

-Te iubest, te doresc, te ador... printesa mea !

- Imi cereai false scuze, aveai priviri confuze, citeam minciuni pe buze, acum incep sa ma amuze, nu ai fost ca oricare altu` ai fost ca si celalalt

-Iti spun pentru a mia oara: fiecare zi cu tine este extraordinara!

-Sa ai grija cum t porti cu mine` daca` mai vrei s` tin la tine`! K sunt prea dulcee` cum m` port cu tine`, n`am aere ca sh tine`

-Heyyy`, strange`ma in brate`! Daca` vrei s` intelegi ce e`n inima mea t rog nu` mai plecaa`

-0 sa-mi intelegi problemele la timpuu` potrivit!

-Imi pare rauu`, dar n`am pret! T simti proprietarul` me0, sunt mai mult decat atat! Crezi ca sunt un trofeu` sh chiar daca` ar fi asa esti departe d premiuu`!

-N`ai curaj s` ma lasi, s` traiesti fara mine`! K nu` poti s` respiri, atunci cand eu nu` sunt langa tine`!

-M`am schimbat sh pot visa acum ! Nuu` mai vreauu` s` cer, voi obtine` oricum !

-Sh nu`mi pasa d nimic! Imi traiesc viata dup` bunul meu plac

-Frumusetea se deduce ink` d la primuu` zambet, d la prima privire d la primuu` cuvant.

-Mi`e dor s` te privesc fara s` spun nimic . Mi`e dor s` numar secundele un pic cate`un pic

-Tuu` esti jumatatea care mie`mi lipsea sh`ai umplut doru` din inima mea

-Nuu` mai visa frumos, realitatea este rece

-Ne este d` ajuns acest sentiment ascuns, n tine uniti p amandoi sh suntem doar noi

-De atat barfa m`am intoxicat, dar s` stii` ca 0muu` nebarfit e 0m ratat

-Lupta pentru cine t iubestee`, baga`tsi pla`n cine`tsi greseste`!

-Eu nu` cred in tacere, nu` vreauu` s` taci!

-Secretuu` este s` risti, s` te simti binee` sh s` castigi !

-În jocul ăsta nu îmi e frică...sunt amantă , iubită si amică . poate lumea crede că sunt sora ta mai mică , fără să stie că eu pentru tine sunt unică.

-Traiesc intr-o Lume Perfecta. Fiecare Produs are`o Eticheta.•

-Sa fii capabil sa vezi realitatea.este un mare dar.

-xD | invidia doare =). sunt prea tare b-) ! |
#. Timpu` se scurge`n [RELUARE] . =X


-Oricine are dreptul sa fie prost , dar unii abuzeaza de acest privilegiu` ! =]

-N`am nevoie de diamantele tale Ca sa stralucesc ;X

-[O faţă de [PRINŢESA] !
Un corp [INDECENT] !
Şi un stilou`.
Să mă induci în [TESTAMENT]!•



-Frumusetea nu` se masoara.
Ea se apreciaza din vedere :]


-Nu arunc cuvinte inainte ;]
Ca lucruri ce se simt :]
Nu` se spun prin cuvinte`!•


-Profiita de fiecare clipa` =]
Ca`n fiecare paradis =X
Exista cate`o ispita =P•


-Te`ai saturat Să'ţi pui viaţa Ca o intrebare.
ţine Capul Sus, Chiar daca doare tare.• .


-De obicei,ii citesc rapid.
Pe cei care`mi Zambesc
Sh` de fapt nu ma inghit ;]•

-Ptr. totdeauna el va ramane [VIATA] mea
Voi da totu` , sh` daca e sa cad .
Ma voi ridica ! ]


-Decat sa le dau satisfactie .
Celor ce vor sa ma vada cazand !
Mai bine. ma daram singura ;]
Sh`o sa cad razand ! =]

-Ink` 0 data, iar sh din nou`, t` fac high cand tuu` t` simti low

-Cand ai bani toti` sunt
"to family".

-Aduti aminte cand spuneai '' Nu voi fuma . voi fi cuminte '' . Te apasa acum constiinta care inca te mai minte . . Sh nu`i nimeni langa tine care sa te alinte .

-Oare . Fara ea ai fii la fel ? Da oare . Fara ea te`ai simti altfel ? Caci daca e departe , nu te mai simti intreg . Spui : " Pune-o intr-o mie de fete ca tot pe ea 0 aleg.

AM ADAUGAT STATUSURI NOI