Statusuri Frumoase Online

Toti avem o pereche de aripi, dar numai cine viseaza invata a zbura…A avea constiinta curata inseamna a avea memorie proasta.Dati-mi un vis de trait ca realitatea ma omoara….Vorba multa……..saracia omului…-Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?Crezi in dragoste la prima vedere sau e nevoie sa mai trec inca o data?

Statusuri Haioase

Statusuri Haioase  Statusuri Haioase  Statusuri Haioase

-Nu-s momentan la tastatura, dar daca tipi foarte tare la monitor s`ar putea sa te aud…

-Astazi… am aflat ce e Iubirea :X …..MAINE….. afli tu ce-i despartirea.

-E mai usor sa spui sincer decat sa discuti, copii nu intrati in lumea drogurilor … suntem deja prea multi

-Un barbat intelept nu isi contrazice nevasta. El asteapta pina o face ea singura.

-Nu Ma Supar Ca Vorbesti Asa De Mult.Atata Timp Cat Tu Nu Te Superi Ca Eu Nu Te Ascult .

-De ce sa bei si sa conduci… cand poti sa fumezi si sa zbori?

-Cel mai important nu este sa stii!Mai important este sa ai telefonul celui care stie.

-Brb = beat, rupt si batut

-Statusuri Haioase Statusuri Haioase

-DND. Sunt Beat. Scrieţi degeaba, că nu văd ce scrieţi.

-O femeie trebuie sa faca 70 de lucruri … 69 si cartofi prajiti !

-O camila poate sa munceasaca o zi intreaga fara sea bea, eu pot sa beau o zi intreaga fara sa muncesc.

-De ce barbatilor le vin ideile in timp ce fac s*x? Pentru ca sunt atasati de un adevarat geniu!

-Beau bere… sa-l fac sprit pe Jack Daniel`s

-Ma numesc cum ma numesc si ma cheama cum ma cheama! "

-Incerc sa ma gandesc cum ma pot gandi la ce vreau sa ma gandesc… "

-Cred ca imi place ceva… dar nu stiu sigur ce?! "

-Play your music, play it so loud that nobody could sleep…NOISE MAKER! "

-Fac cinste plateste vecinu! "

-Ma joc cu o grenada…psst… mi-a cazut cuiul pe jos… "

-Pauzele lungi si dese… cheia marilor succese! "

-Noaptea am cosmaruri pentru ca dor cu tine in pat! "

-Du-te lent si vino tare pentru mine n-ai valoare! "

-Ma tot uit la prezentari de moda dar niciodata nu vad pe strada asa ceva… "

-Mi-am luat oglinda sa imi vad avataru… "

-Nicaieri nu-i ca acasa dar mai bine-i la HOTEL ! "

-Mersul la biserica nu te face credincios, asa cum statul intr-un garaj nu te face masina… "

-Foaie verde magheran/M-a facut mama spartan! "

-Mi-am aprins becu sa sting lumina… "

-Ce ciuda imi este ca nu imi iese schema aia cum o da Ronaldinho de 7 ori in bara ! Nu-l inteleg ce ghinion are… "

-Mergem la scoala sa nu ne plictisim acasa… "

-Fac teme ca altceva nu mi-o dat scoala… "

-Fuck dus… da si pe tine daca vrei… "

-Sper sa prinzi muste la vara… "

-Unde’i unu nu-i putere la butoiu plin cu bere….Unde’s doi puterea creste si butoiu se goleste… "

-Munca este un izvor de sanatate, deci sa lucreze cei bolnavi… "

-Bai baieti ca sa fiti ca mine nu puteti, asa ca mai incolo ca sunteti niste boschetzi ! "

-N-am status acum…. dar am avatar ! "

-De ce incerci sa imi downloadezi statusul? Te crezi blonda? HA! L-am downloadat eu inaintea ta! "

-Ai Bani !?… Hai la bere … N-ai bani !? … Du-te vere ! "

-O gãinã avea 2 picioare in special stângu` ! "

-Se tin fetele de mine parca`si fii actor din filme! "

-Bate si ti se v-a deschide… proces penal ! "

-Singurul mod de a va face calculatoarele sa mearga mai repede este sa le aruncati pe fereastra… "

-Opriti Planeta, vreau sa cobor… "

-In caz de al III-lea razboi mondial femeile ar primi pusti iar barbatii pustoaice !

-Te mai astept o zi sau poate doua si daca vii ma fac ca ploua… "

-Viitorul suna bine , pacat ca nu raspunde nimeni… "

-Iti fac cadou o matura ca sa zbori dreq din viata mea… "

-Si daca ramuri bat in geam. .si daca ramuri bat in geam. .bag **** tai copacu`… "

-So f*ti pe mama gratis ) "

-Da-mi si mie webcam-ul sa iti vad fata aia de c*r ! "

-Daca toate masinile vin spre tine… esti pe banda gresita ! "

-Cei mai buni magicieni sunt barbati: f*t si dispar… "

-Vrei sa te dai putin mai incolo sa intru si eu online? "

-Daca prostia ar fi amendata tu ai lua amenda la fiecare colt de strada… "

-Ma urasti, te urasc, ma placi, esti homo… ) "

AM ADAUGAT STATUSURI NOI